Toon categorieën
- Volvo 66
- Volvo 142
- Volvo 144
- Volvo 145
- Volvo 164
- Volvo 242
- Volvo 244
- Volvo 245
- Volvo 260
- Volvo 262 C
- Volvo 264
- Volvo 340
- Volvo 360
- Volvo 740
- Volvo 760
- Volvo 1800 E
- Volvo 1800 ES
- Volvo 1800 S
- Volvo Amazone 120 /130
- Volvo Amazone 121
- Volvo Duett
- Volvo P 444
- Volvo PV 444
- Volvo P 544
- Volvo PV 544
- Volvo P 1800
- Volvo overige modellen
Links
- Apk / reparatie voor zware trucks, campers en touringcars
- Gebruikte trucks, onderdelen en restauratie
- Gereedschappen onderhoud en gebruiksartikelen
- Oldtimerclubs
- Onderdelen voor o.a. trucks auto`s campers etc
- Restaurateur en verkoop van klassiekers en oldtimers
- Truckfotografie
- Verhuur klassieke 2 wielers
- Verhuur klassieke voertuigen
- Websites van o.a hobbyisten
Volvo Katterug
- Prijs:
- Bieden
- Sinds:
- 27-05-2024
- Gezien:
- 231
- Aantal keer favoriet:
- 0
- Plaats:
- Rotterdam
- Provincie:
- Zuid-Holland (NL)
- Telefoon:
- WhatsApp:
- Staat van het object:
- Opknapper
- Bouwjaar:
- 1963
- Brandstof:
- Benzine
- APK:
- APK vrij
- Kilometerstand:
- 13400
- Kenteken aanwezig:
- MU7161
- Versnellingsbak:
- Handgeschakeld
- Aantal versnellingen:
- 4
- Trekhaak:
- Nee
- Gewicht:
- 1000
- Geïmporteerd :
- 0
- Beschrijving:
- Knalhard Brulijzer voor wie er van houdt. Wat een geluid! en He..le..maal strak!
(Kleine inzetting aan handvat achterklep) Originele donkergrijze Volvo lak.
Geheel compleet (onderdelen in auto in dozen)
Liep tot Corona 170 km/u max!
Bodem perfect!
In 2012/13/14 technisch volledig aan de beurt geweest bij TonEngines in DenHaag.
B18 motor volledig gereviseerd en gepimpt tot 2130cc (boring 92 mm) K nokkenas. Schijfremmen voor.
Electrische koelvin en electrische opvoer brandstofpomp (defect)
Dynamo links. 4-2-1 Spruitstuk. Bilstein dempers. Achteras met PU rubbers.
Scheel stoelen. Houten Engels sportstuur. Radiocassetterec. werkzaam.
Verwarming werkzaam. Nieuwe rubbers in achterruit door Carglass vervangen.
Nwe originele ruitenwissers. De origenele velgen zijn verbreedt; auto gaat vierkant de hoek om! Alle sloten nog werkzaam; ook de tankdop. Extra (nieuwe en slechte) deuren voor onderdelen.
Km stand is die sinds de technische revisie.
Na jaren rijplezier tijd voor het koetswerk, en toen kwam Corona, en alles viel bij mij qua bedrijf stil en later ook prive en dus ook de lol. Stond binnen gestald bij garage in Zuidland, werd beetje bij beetje aan gewerkt, toen ging de reparatie/plaatwerk afdeling dicht door gebrek aan mensen en staat ze sinds een maand buiten. Ik zoek nog een "camperstalling" opdat ze weer naar binnen kan. Wie volgt!